fredag 17 juli 2015

Sjöbo marknad

Trevlig dag idag.

Dagen började med att tömma Michelle och ge henne mat. sen somnade vi om igen 1 timme.
Michelle ville tydligen inte sova mer än de så Stefan tog henne och gick en runda med henne så jag kunde sova. Hade sån huvudvärk så visste inte vart jag skulle bli av.
Ringde även kirurgen för att få prata med en läkare ang provsvaren. dom skulle ringa tillbax under dagen.

Läkaren ringde vid 12 och svaret hade inte kommit än jag skulle ringa tillbaka igen på måndag-tisdag. Fick veta att Michelle inte har urinvägsinfektion utan njurbäcksinfektion. Jaha och det säger dom nu hahha sjukvården alltså är inte på min högsta lista just nu.

Vid 13 åkte vi till Sjöbo marknad och träffade mina föräldrar, min syster och systerdotter som kommit från Göteborg och såklart mina barn. Elias sover hos mormor nu sen i måndags så var jätte trevligt att träffa honom Saknar hon så mycket.

Michelle var jätte duktig på marknaden inte mycket gnäll alls mer än när hon var hungrig.
När vi kom hem fick jag tömma henne 2 gånger sen somnade hon.
Nu ligger hon här vid mig och pratar i sömnen eller så har hon ont.
Upptäckte idag att hon har fått svamp runt analen :( stackars liten ska det aldrig ta slut för dig med problem )

  



 

Tack för idag ska ta en cigg och gå och lägga mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar